Συχνές Ερωτήσεις - FAQs

Όταν ταξιδεύω  πρέπει να έχω μαζί μου κάποια έγγραφα;
Είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας ή άλλου επίσημου αποδεικτικού στοιχείου (π.χ διαβατήριο) μαζί με το εισιτήριό σας καθώς οι πληροφορίες αυτές θα επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία της επιβίβασης (check in).
  • Ελληνική ταυτότητα ή διαβατήριο αν ταξιδεύετε στο εσωτερικό
  • Έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είστε δικαιούχος έκπτωσης, εφόσον έχετε εκδώσει εκπτωτικό εισιτήριο (π.χ. φοιτητικό πάσο)
  • Νέου τύπου ταυτότητα αν ταξιδεύετε προς χώρες της Ε.Ε. ή διαβατήριο για τις υπόλοιπες
Θα πρέπει τα εισιτήρια να είναι ονομαστικά;
Σύμφωνα με τις οδηγίες 98/41 της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης, η ακτοπλοϊκή εταιρία έχει την υποχρέωση να κατέχει λίστα των επιβατων κάθε ταξιδιού για λόγους ασφαλείας. Για τους λόγους αυτούς τα εισιτήρια πρέπει να είναι ονομαστικά και οπωσδήποτε να περιλαμβάνουν:
  • ΕΠΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
  • ΦΥΛΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ
  • ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΑΣ – ΠΑΙΔΙ – ΒΡΕΦΟΣ
  • ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς μου;
Θα λάβετε e-mail με κωδικό που επιβεβαιώνει το εισιτήριό σας.
Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου;
Ανάλογα με τον υπολοιπόμενο χρόνο μέχρι την αναχώρηση του δρομολογίου σας, το σύστημα αυτόματα θα σας προτείνει κάποιες από τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές παραλαβής των εισιτηρίων σας:
  • Αποστολή με courier DHL. Xρέωση για αποστολή εντός Ελλάδος 6€ και για Ευρώπη 30€.
  • Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης
  • Παραλαβή από τα γραφεία μας
Σημείωση: H παραλαβή των εισιτήριων σας μέσω courier γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών (εντός Ελλάδος με ώρες παραλαβής 09:00-16:00). Σε περίπτωση που η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μετά τις 16:00, τότε τα εισιτήρια σας θα αποσταλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα παράδοσης.
Mπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου από το λιμάνι αναχωρήσεως;

Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, δίνουν τη δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων σας απευθείας στο λιμάνι αναχώρησής σας . Κατά την διαδικασία κράτησης θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο θα παραλάβετε τα εισιτήριά σας. Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας στο λιμάνι πριν τον απόπλου του πλοίου θα πρέπει, εφόσον υπάρχει η επιλογή, να επιλέξετε "Παραλαβή από το λιμάνι" .

Από ποιο σημείο στο λιμάνι θα παραλάβω το εισιτήριό μου;
Για κάθε κράτησή σας θα λάβετε email με τον κωδικό επιβεβαίωσης του εισιτηρίου, στο οποίο θα περιέχονται και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τα σημεία παραλαβής του εισιτηρίου σας.
Υπάρχει διαφορετική τιμή στους ναύλους για βρέφη και μωρά;
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν μειωμένο ναύλο (συνήθως είναι η μισή τιμή του ακέραιου ναύλου) για επιβάτες παιδιά, αλλά και δωρεάν επιβίβαση για βρέφη . Το μόνο που είναι απαραίτητο από την πλευρά σας είναι να δηλώσετε σωστά κατά την κράτηση σας την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη της κράτησης . Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτή εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα κρατήσεων. Στη διαδικασία της online κράτησης θα σας ζητηθεί να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη : Οι ηλικιακές κατηγορίες είναι οι παρακάτω : - Ενήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες άνω των 10 ετών. - Παιδιά θεωρούνται όλοι οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών. - Βρέφη θεωρούνται επιβάτες μικρότεροι των 5 ετών.
Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι αναχώρησης;
Σας προτείνουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης.
Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο;

Με βάση την ελληνική νομοθεσία, τα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 25 μέτρων, είναι απαραίτητο να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα κατοικίδια ζώα που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Πέρα από την νομοθεσία, η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ακολουθεί την δική της πολιτική σχετικά με  τα κατοικίδια ζώα πάνω στο πλοίο και ανάλογα πάντα με το δρομολόγιο.

Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;
Συνήθως δεν χρειάζεται, παρ’ όλα αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης καλώντας το λιμεναρχείο του λιμανιού αναχώρησης. Από την πλευρά μας θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ενημέρωσης σε περιπτώσεις αλλαγής ώρας στο δρομολόγιο σας.
Τι μπορώ να κάνω αν χάσω το εισιτήριό μου;

Για να μπορέσετε να ταξιδέψετε θα πρέπει να εκδώσετε καινούργια εισιτήρια . Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.

Δυστυχώς χωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου ΔΕΝ θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο . Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης ή την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου .

Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Θα χρεωθώ κάτι;

Στα εισιτήρια το ποσό της επιστροφής εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική  που ακολουθεί η εκάστοτε εταιρεία. Επίσης θα πρέπει να μας επιστρέψετε τα εκτυπωμένα εισιτήρια με δική σας χρέωση εντός του προβλεπόμενου χρόνου που ορίζει η εκάστοτε εταιρία. Η επιβάρυνση σας για τις ενέργειες που θα χρειαστούν να γίνουν από το greektrip.gr είναι 3€ ανά εκδομένο εισιτήριο, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στα ακυρωτικά της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Πως μπορώ να αλλάξω τα εισιτήριά μου;
Για να αλλάξετε τα εισιτήρια σας ή να τα μετατρέψετε σε ανοιχτής ημερομηνίας θα πρέπει να έρθετε στα γραφεία μας ή να αποσταλούν με δική σας χρέωση. Το κόστος αλλαγής τους είναι 3€ ανά εκδοθέν εισιτήριοκαι υπάρχει πιθανότητα να υπάρχει επιβάρυνση και από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία με βάση την πολιτική της.
Ποια είναι η διαδικασία ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς για σας ενημερώσουμε σχετικά με το ποσό της επιστροφής και τη διαδικασία ακύρωσης, σύμφωνα με την ακυρωτική πολιτική των εκάστοτε εταιριών.